• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

گلایه مجید صالحی از مدیران فجر/ توضیحات سیمونیان درباره وصول نشدن جایزه!

  • کد خبر : 9339
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
گلایه مجید صالحی از مدیران فجر/ توضیحات سیمونیان درباره وصول نشدن جایزه!
سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در واکنش به اعتراض مجید صالحی به اهدا نشدن خودروی برگزیدگان این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش یکتاهنر، مجید صالحی بازیگر فیلم سینمایی «شماره ده» که برای ایفای نقش اصلی در این فیلم جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره چهل‌ویکم را دریافت کرده بود، روز گذشته با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که با گذشت بیش از دو ماه از اختتامیه جشنواره، هنوز خودروهایی که اعلام شده بود همراه با جوایز اصلی به برگزیدگان اهدا می‌شود، به او تحویل داده نشده است. صالحی نوشته بود:

«امان از دست مسئولین با وجدان و با شرف؛
به بنده یک دستگاه خودرو به عنوان جایزه بهترین بازیگر قرارشد بدهند و بنده با کمال افتخار تقدیم مردم زلزله زده مظلوم و مهربان خوی کردم. و زحمت آن را هم به هادی حجازی‌فر دادم که در آن برهه همراه خانم آیدا پناهنده در حال کمک رسانی به همشهریان شریفشان بودند. افسوس بعد از دو ماه و نیم هنوز تحویل ندادند و ای کاش حداقل در شب عید انجام می‌شد تا کمک کوچک و ناچیزی می شد برای فرزندان نازنین خوی چرا که آن روزها نیاز بیشتری داشتند. خدا رو شکر برای خودم نیست که تصور کنن ذی‌نفع مالی هستم.»

پس از انتشار متنی اعتراض آمیز از مجید صالحی بازیگر سینما که برای بازی در فیلم سینمایی «شماره ۱۰» سیمرغ بهترین بازیگر مرد چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده بود، سیمون سیمونیان در این مورد به خبرنگار مهر توضیح داد: واقعیت این است که در این جریان شرکت‌های خودروساز باید پاسخگو باشد. سازمان سینمایی و دبیرخانه جشنواره بعد از برگزاری اختتامیه برگزیدگان را در قالب نامه‌ای به دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا معرفی کرده و اگر تعللی در تحویل خودروها صورت گرفته از سوی شرکت‌های خودروساز است.

وی ادامه داد: احتمالاً پروسه اداری تحویل این خودروها طولانی شده است. ما اسامی را اسفندماه به خودروسازان اعلام کرده‌ایم و واقعاً اطلاعی ندارم که چرا تا به امروز تحویل خودروها با تأخیر مواجه شده است.

سیمونیان تأکید کرد: از طرف دفتر جشنواره فیلم فجر و سازمان سینمایی همه کارهای مربوط به اهدای جوایز برگزیدگان طبق روال انجام شده و پیگیری‌های لازم هم صورت گرفته است. نامه رسمی معرفی برگزیدگان، برای اهدای ۲۵ خودرو به برگزیدگان، خطاب به مدیران فروش این دو شرکت صادر شده است.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=9339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر