• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید

  • کد خبر : 6782
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید
همزمان با آغاز اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، کمپ ماده 16 سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.

به گزارش یکتاهنر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌‌کنندگی محسن اسلام‌زاده که از ۲۸ آذر تا ۸ دی‌ماه در شهر مشهد روی پرده رفت، از امروز ۱۹ دی‌ ا‌کران خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده است و به مدت یک هفته هر روز سانس ۱۷ در پردیس آزادی نمایش داده می‌شود.

پیش از اکران عمومی این اثر که پخش آن با دفتر پخش «رویش» است، «هیچ‌کس منتظرت نیست» در (بند جوانان) زندان مرکزی کرمانشاه با حضور حمیدرضا پوریانی مدیرکل سازمان زندان‌های استان کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت (بند نسوان) نمایش داده شد و نزدیک به ۲۰۰ مددجو به تماشای اثر نشستند. این اتفاق برای اولین بار در یکی از زندان‌های کشور رخ داد که با استقبال مددجویان نیز مواجه شد.

همچنین این مستند اجتماعی در کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ سراب نیلوفر که نزدیک به ۶۰۰ مرد آسیب‌دیده در آن زندگی می‌کنند و مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت که تنها مددجویان معتاد در آن نگهداری می‌شوند، نمایش داده شد.

اکران در حوزه هنری استان کرمانشاه و برگزاری جلسه نقدوبررسی از دیگر رویدادهایی بود که با حضور افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه، استادان دانشگاه، هنرمندان و اصحاب سینما، محسن اسلام‌زاده کارگردان و… در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه درباره این مستند بیان کرد: جمعیت شهر کرمانشاه یک میلیون نفر است اما متاسفانه ۴۰۰ هزار نفر از آن‌ها حاشیه‌نشین هستند. من از محسن‌ اسلام‌زاده کارگردان «هیچ‌کس منتظرت نیست» تشکر می‌کنم که با ساخت این مستند فضا را برای طرح مسایلی درباره زنان آسیب‌دیده باز کرد.  امیدوارم این مستند باب گفتگو درباره پذیرش آسیب‌‌دیدگان ناشی از اعتیاد را نیز فراهم کند.

این مستند اجتماعی که اکران‌های منطقه‌ای و رویدادمحور برای آن در نظر گرفته شده است، قرارست به زودی در شهرهای منتخب ایران نیز نمایش داده شود. همچنین روزهای دوشنبه سانس ۱۷ در سینمابهمن تهران میزبان مخاطبان خود است.

پخش مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» که به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد، توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمن‌سبز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=6782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر