• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

«نجلا» سریال نوروزی شبکه سه سیما شد

  • کد خبر : 2517
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
«نجلا» سریال نوروزی شبکه سه سیما شد
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از انتخاب قطعی سریال «نجلا۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور برای نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش یکتا هنر، مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره پخش فصل دوم سریال «نجلا» توضیح داد: سریال «نجلا ۲» که یک ملودرام عاشقانه است به عنوان سریال نوروزی شبکه سه از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما اضافه کرد: با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان با یکدیگر پیوستگی دارند فصل دوم سریال «نجلا» در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی تولید شده است که به مدد الهی پخش این سریال از اول فروردین سال آتی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سریال «نجلا» یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته است. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در این یک سال در ایران و خارج از کشور است که بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می‌شود.

مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در ادامه با اشاره به بخش‌های جذاب این قصه عنوان کرد: خرده داستان‌های جذابی را در این ملودرام عاشقانه خواهیم دید که از جمله آن‌ها فرار شخصیت اصلی داستان از یک زندان است.

وی در پایان با تاکید بر کیفیت بالای این مجموعه بیان کرد: در کنار «نجلا» گزینه‌های دیگری در ژانرهای متفاوت وجود داشت که با توجه به پیوستگی ایام نوروز و ماه رمضان این سریال انتخاب شد.

«نجلا ۲» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته می‌شود و در این سریال بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=2517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر