• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0
حواشی روز نهم جشنواره فیلم فجر درپردیس ملت؛

شب طولانی و برفی جشنواره فجر در «ملت»/ فیلمم مزخرف بود!

  • کد خبر : 7580
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
شب طولانی و برفی جشنواره فجر در «ملت»/ فیلمم مزخرف بود!
نهمین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت شاهد بارش برف، به نمایش درآمدن نسخه ناقص دو فیلم سینمایی «متروپل» و «گل های باوارده» و برگزاری نشست خبری یکی از فیلم‌ها در بامداد روز بعد بودیم.

یکتاهنر – محمدصالح حجت الاسلامی: پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت؛ سینمای رسانه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر روز و شب طولانی شد، چراکه فیلم سینمایی «گل های باوارده» مهرداد خوشبخت که در موعد مقرر خود به اکران نرسیده بود، در سانس پایانی این روز که اتفاقاً آن نیز با تاخیر و در ساعت ۲۳ اکران و نشست خبری فیلم نیز در ساعات ابتدایی ۲۱ بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد.

نگذاشتند فیلم را تکمیل کنیم

البته مهرداد خوشبخت کارگردان «گل های باوارده» در نشست خبری این فیلم، نسخه به نمایش درآمده از فیلمش را مزخرف خواند و گفت: اصرار بر اینکه فیلم در جشنواره باشد باعث شد یک نسخه مزخرف را ببینید!

وی که از به نمایش درآمدن فیلمش به صورت ناقص گلایه داشت، بیان کرد:  تقصیر ما نبود که فیلم سر موعد نرسید یک مشکل فنی بود که پیش آمد. به نظرم فیلم طلسم شده بود. به طوری که پنج دقیقه قبل از ساعت مقرر فیلم قابل نمایش شد. من اگر بخواهم راستش را بگویم باید بعداً جواب بدهم بنابراین بهتر است چیزی نگویم ولی دیر رسیدن آن تقصیر ما نبود. من از این نسخه ناراضی هستم جدای از اینکه گذاشتند تنها چهل درصد از ایده‌های ما در فیلم باشد اصرار بر اینکه فیلم در جشنواره باشد باعث شد یک نسخه مزخرف را ببینید. نگذاشتند فیلم را تکمیل کنیم. به‌طور کلی ایده ما یک سه‌گانه بود که البته اگر من را بکشند هم تا یک سال دیگر هیچ فیلمی نمی‌سازم.

«متروپل» هم ناقص بود!

نکته‌ای که در نشست خبری فیلم سینمایی «متروپل» بر آن تاکید شد نیز ناقص بودن نسخه‌ای بود که برای اهالی رسانه به نمایش درآمد. بر اساس اعلام حامد حسینی تهیه کننده «متروپل»، این فیلم هنوز مراحل تولید را به پایان نرسانده و در حالی اکران آن در آخرین سانس از آخرین روز جشنواره در جدول سینمای اصحاب رسانه قرار گرفته که رسیدنش به همین سانس هم با اماواگرهایی مواجه است. هنوز نسخه نهایی را آماده نکردیم. آخرین اکران‌ها را در جدول به ما اختصاص داده‌اند ولی پست پروداکشن فیلم ما خیلی کار دارد. می‌دانم اگر به اکران جشنواره هم برسد، اثر کامل شده‌ای از نظر ما نیست و نسخه اکران سینمایی حتماً ارتقا می‌یابد.

حضور قهرمانی در قالب بابک حمیدیان

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا به نمایش درآمد که نگاهی به زندگی شهید بروجردی با بازی بابک حمیدیان دارد. دختر شهید بروجردی به همراه خانواده‌اش نیز در این اکران حضور داشتند و در نشست خبری نیز حضور یافتند.

محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم «غریب» در نشست خبری فیلمش بر این موضوع تاکید کرد که گزینه اولش برای بازی نقش شهید بروجردی، بابک حمیدیان بوده است که احتمال می‌رود جزء نامزدهای بهترین بازیگر مرد جشنواره چهل و یکم باشد.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=7580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر