• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
با اجرای فرزاد حسنی؛

ستاره‌ها با «آی نسیم سحری عید شد» به تلویزیون می‌آیند

  • کد خبر : 19104
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
ستاره‌ها با «آی نسیم سحری عید شد» به تلویزیون می‌آیند
برنامه سال تحویل شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری عید شد» در شامگاه ۲۹ اسفند میزبان ستاره‌های سینما، ورزشکاران نام‌آور، خوانندگان، اهالی موسیقی، هنرمندان پیشکسوت، دوبلورها و چهره‌های برجسته متعددی خواهد بود. 

به گزارش یکتا هنر به نقل از روابط عمومی برنامه، امین طارمی کارگردان برنامه سال تحویل شبکه نسیم درباره این برنامه اظهار کرد: تلاش کردیم بسیاری از بزرگانی که از تلویزیون کوچ کردند با برنامه «آی نسیم سحری عید شد» به تلویزیون برگردند و ایرانی بودن و مردمی بودن جشن نوروز، توجه به شعر، موسیقی و آداب و رسوم و توجه به استان‌های سراسر کشور از جمله مواردی بوده که در تولید این برنامه مورد تاکید بوده است.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد میهمانان غیرهنرمندمان از خارج از تهران آمدند و تلاش کردیم مردم سراسر کشور خودشان را در این برنامه ببینند.

این تهیه‌کننده درباره حضور فرزاد حسنی به عنوان مجری و بازگشت او پس از سال‌ها به تلویزیون یادآور شد: فرزاد حسنی سرمایه بزرگی برای تلویزیون است و چندسالی از تلویزیون دور بود اما خوشبختانه به رسانه ملی برگشته است و برنامه‌سازی با او جذاب است و به ما آرامش خاطر می‌دهد.

طارمی عنوان کرد: تلاش کردیم با توجه به اینکه بازیگران، ورزشکاران، اهالی موسیقی، خوانندگان، پیشکسوتان هنری درگیر امورات پایان سال بودند در برنامه حضور داشته باشند. برنامه ساعت ۲۰ آغاز می‌شود، تا کمی بعد از سال تحویل روی آنتن خواهیم بود و زمان حدودی برنامه طولانی خواهد بود.

وی گفت: پیش تولید و پخش این برنامه کمتر از یک هفته طول کشید و خوشبختانه به رغم فشردگی توانستیم این برنامه را به اجرا برسانیم.

این برنامه ضبطی است و این ساختار مرتبط با شبکه نسیم است و بسیاری از شبکه‌های دنیا نیز تولیدی کار می‌کنند تا برنامه با استانداردهای بیشتری برگزار شود؛ هرچند ما زمان کافی برای اجرا نداشتیم.

افشین حسین‌خانی و امین طارمی تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارند.

دیگر عوامل برنامه عبارتند از: طراحی و اجرای دکور: پیمان قانع، کارگردان تلویزیونی: محمد درخشان، نورپرداز: مسعود رجبیان.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=19104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر