• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

روز اول چهل‌ودومین جشنواره «فیلم فجر» به ایرج تقی‌پور تقدیم شد

  • کد خبر : 17711
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
روز اول چهل‌ودومین جشنواره «فیلم فجر» به ایرج تقی‌پور تقدیم شد
پیش از برگزاری اولین نشست خبری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، از خانواده زنده‌یاد ایرج تقی‌پور تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی یکتا هنر، اولین نشست خبری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر پس از اکران فیلم سینمایی «دروغ‌های زیبا» در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. پیش از برگزاری نشست، محمدرضا مقدسیان اعلام کرد که قرار شده هر روز جشنواره فیلم فجر به یکی از درگذشتگان سینما تقدیم شود.

مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نیز گفت: خداراشاکریم وارد فصل جدیدی از سینما شدیم و قطار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حرکت کرده است و امیدواریم شاهد آثار جریان‌ساز باشیم و از زحمات همکاران لذت ببریم. حدود ۱۰ روز در کنار یکدیگر خواهیم بود و مهمانان بخش بین‌الملل نیز از ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به ما اضافه می‌شوند و امیدوارم با حال خوب و نشاط دست به دست هم دهیم تا فصل چهل و دوم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی با عذرخواهی از کاستی‌هایی روز اول عنوان کرد: چون برج میلاد را دیر تحویل گرفتیم، هنوز در حال آماده‌سازی هستیم و امیدواریم دست به دست هم دهیم تا جشنواره بهتر برگزار شود، چون میراثی است که از گذشته به دست ما رسیده است.

امینی همچنین بیان کرد: از روی ادب هر روز را به یکی از بزرگان سینما که امسال از دست دادیم تقدیم می‌کنیم و در سینماهای مردمی نیز پخش می‌شود.

سپس محمدرضا مقدسیان از خانواده زنده‌یاد تقی‌پور دعوت به حضور کرد و مجتبی امینی سیمرغی را به یادگار به خانواده آن مرحوم تقدیم کرد.

مرتضی آتش‌زمزم نیز که برای نشست فیلمش در سالن حضور داشت، از طرف پروژه «دروغ‌های زیبا» یک شال بنگلادشی را به خانواده آن مرحوم تقدیم کرد.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=17711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر