• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
حسین مسافر آستانه مطرح کرد:

جشنواره تئاتر فجر منتظر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا است

  • کد خبر : 2354
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
جشنواره تئاتر فجر منتظر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا است
حسین مسافر آستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره تغییرات احتمالی در برنامه‌ریزی جشنواره تئاتر فجر به دلیل اوج‌گیری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش یکتا هنر، حسین مسافر آستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره تغییرات احتمالی در برنامه‌ریزی جشنواره تئاتر فجر به دلیل اوج‌گیری سویه کرونا گفت: برنامه‌ریزی ما برای حضور صد درصدی تماشاگران در سالن‌های میزبان بوده است و تا به حال هم هیچ مانعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ایجاد نشده ولی احتمال ابلاغ دستورالعمل‌های تازه وجود دارد.

او با اشاره به گسترش سریع سویه اُمیکرون اضافه می‌کند: ما دو برنامه دیگر طراحی کرده‌ایم؛ استفاده از نیمی از ظرفیت سالن‌های نمایش و در بدترین حالت هم اگر اوج‌گیری بیشتر شود، آمادگی آن را داریم که جشنواره را در فضای مجازی برگزار کنیم.

حسین مسافر آستانه درباره برگزاری افتتاحیه جشنواره که قرار است در یزد برگزار شود، نیز می‌گوید: فعلا برنامه‌ریزی ما برای برگزاری افتتاحیه به شکل حضوری است. بویژه که افتتاحیه در فضای باز برگزار می‌شود و قطعا فاصله‌گذاری اجتماعی در آن رعایت می‌شود ولی مشغول پیگیری هستیم تا مشخص شود شرایط چقدر برای اجرای این برنامه فراهم است.

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره حضور گروه‌های بین‌الملل در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط فعلی توضیح می‌دهد: حضور گروه‌های بین‌الملل منوط به این است که از سوی کشورشان مانعی برای حضور در جشنواره‌های خارجی نداشته باشند. فعلا هیچ کشوری از حضور در جشنواره به این دلیل انصراف نداده است ولی همه چیز بستگی به این دارد که شرایط تا هفته آینده چگونه باشد.

حسین مسافر آستانه با تاکید بر الزام ارائه کارت واکسن برای حضور در سالن‌های نمایشی ادامه می‌دهد: این موضوع به صورت دستورالعمل از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است و هر کسی که بخواهد وارد سالن‌های نمایش شود چه به عنوان تماشاگر چه گروه اجرایی و … حتما باید پیش از ورود به سالن، کارت واکسن ارائه بدهد.

چهلمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. امسال افتتاحیه جشنواره در یزد برپا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=2354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر