• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

بیست‌ویکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد

  • کد خبر : 14958
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
بیست‌ویکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد
فراخوان بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش یکتا هنر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» فراخوانی منتشر کرده است.

بیست‌ویکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی قالب‌های تولید محتوا در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» را به این جشنواره ارسال کنند.

 

بر اساس این فراخوان، آثاری که از اول مهرماه ۱۴۰۱ تا سی‌ویکم شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، در بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» قابل پذیرش خواهند بود و اهالی رسانه می‌توانند در هر محور سه اثر ارسال کنند.

 

در این دوره از جشنواره «کتاب و رسانه» از «بهترین ویترین کتابفروشی‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب» و «ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه‌ای» در بخش جایزه ویژه تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان در محورهای ۱۹گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» از بیستم آبان ماه تا پنجم آذرماه ۱۴۰۲ به‌مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resane.ketab.ir نسبت به مطالعه آیین‌نامه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=14958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر