• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

بررسی «یک قرن ارتباطات» در برسد به دست فردا

  • کد خبر : 3211
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
بررسی «یک قرن ارتباطات» در برسد به دست فردا
برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ خردادماه با موضوع «ارتباطات» و «معماری» روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش یکتا هنر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، بررسی صد سال گذشته‌ تحولات در عرصه «ارتباطات» و نگاهی به آنچه پیش‌روی این حوزه در آینده قرار دارد، موضوع نهمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» است، که شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
این برنامه جمعه‌شب ۲۷ خردادماه نیز در دهمین قسمت، یک سده «معماری» در ایران را با حضور متخصصان، مورد بررسی قرار می‌دهد.
«برسد به دست فردا» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زارعان و کارگردانی فواد صفاریان‌پور کاری‌ است از گروه اجتماعی شبکه چهارم سیما، که می‌کوشد علاوه بر واکاوی اساسی‌ترین مسائل قرن گذشته، تصویری از آینده را برای مخاطب ترسیم کند.
این برنامه با اجرای علی‌رضا شجاع‌نوری، در هر قسمت یکی از موضوعات و حوزه‌های مهم و اثرگذار اجتماعی را در قالب آیتم‌های متنوع، با دو رویکرد «بررسی تحولات یک سده گذشته» و «آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی» مورد بررسی قرار می‌دهد.
گفت‌وگو پیرامون گذشته و آینده موضوع برنامه، با حضور کارشناسان و متخصصان، از جمله آیتم‌های این برنامه است که در این بخش منصور ضابطیان با «نگاه به آینده» و کیانا فرهی با «مرور گذشته و رویدادهای قرن ۱۴» به بحث و تبادل نظر با میهمانان برنامه می‌پردازند.
اردشیر رستمی دیگر راوی این برنامه است که در حال و هوایی شاعرانه سرفصل‌های متنوعی را مطرح
می‌کند و معین‌الدین زارعان در یک آیتم به معرفی مستندهای ساخته شده در سینما و تلویزیون کشور می‌پردازد. مستندهایی که تصویری روشن از قرن ۱۴ را برای مخاطب عرضه می کند.

از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به «دانستنی‌های قرن۱۴(مستند کوتاه)» و «پدیده‌های قرن۱۴، (رویدادها و حوادث) اشاره کرد.
«برسد به دست فردا» شامگاه پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. بازپخش اول این برنامه ساعت ۱۶ روز بعد از پخش و بازپخش دوم یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح خواهد بود.
شایان ذکر است، قسمت‌های اول تا هشتم این برنامه با بررسی موضوعاتی چون «طنز در قرن ۱۴»، «بررسی تحولات جمعیتی ایران در قرن ۱۴»، «شهرهای تاب‌آور قرن ۱۴»، «یکصد سال نفت»، «حوزه علمیه»، «محیط زیست» و «مرور تاریخ صد ساله‌ی حرم رضوی» با حضور صاحب‌نظران روی آنتن رفته است.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=3211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر