• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اکران آنلاین دو بسته جدید فیلم کوتاه در هاشور و تیوال

  • کد خبر : 7253
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
اکران آنلاین دو بسته جدید فیلم کوتاه در هاشور و تیوال
دو بسته فیلم کوتاه شامل هفت فیلم از روز شنبه 8 بهمن‌ماه 1401 در دو پلتفرم هاشور و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی اکران آنلاین خود را آغاز کرد.

به‌گزارش یکتاهنر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز بهمن‌ماه، دو بسته فیلم کوتاه را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور و تیوال از شنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «اشتراکی»

این بسته که شامل چهار فیلم کوتاه است، از روز گذشته شنبه ۸ بهمن‌ماه در بازه زمانی نامحدود، چهار فیلم کوتاه «آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، «باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، «حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان، «زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی را به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم قرار گرفته است.

«آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، یک مستند کوتاه تاریخی است که در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر قم در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است.

«باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، یک فیلک کوتاه داستانی است که به زبان آذری و در بافت روستایی تصویربرداری شده است و داریوش کاردان، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نقش اول در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران و مهران قربانی در سال ۱۳۸۸ تهیه و تولید شده است.

«حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان و تهیه کنندگی نسزین دولت‌آبادی، سال ۱۳۹۸ در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران تهیه و تولید شده است.

«زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی که طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد، در اردیبهشت ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است.

بسته «فروشی»

این بسته هم که شامل سه فیلم کوتاه «آدمیزاد» ساخته محمدرضا نورمندی، «پروانه بلوطی» ساخته اشکان حمزه‌ای و «زیر دِه» ساخته سعید قمری است، از تاریخ شنبه ۸ بهمن‌ماه تا ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم هاشور و تیوال قرار گرفته است.

«آدمیزاد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا نورمحمدی، در سال ۱۳۹۹ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کردستان تهیه و تولید شده است.

«پروانه بلوطی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی اشکان احمدی در سال ۱۳۹۸ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کردستان تهیه و تولید شده است.

«زیر دِه» به نویسندگی مهدی مرعشی و کارگردانی سعید قمری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و سعید قمری، در سال ۱۳۹۹ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یزدتهیه و تولید شده است.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای ۲۴ هزار تومان و هر فیلم ۸ هزار تومان در پلتفرم‌ها قابل تماشاست.

لازم به ذکر است تمام فیلم‌هایی که در بسته‌های فروشی اکران آنلاین فیلم کوتاه در پلتفرم‌ها معرفی و توزیع شده‌اند، پس از اتمام بازه زمانی ۶۰ روز از اکران خود، به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان در بازه زمانی نامحدود قرار می‌گیرند.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر ۲۱۰ فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو، تیوال و فیلیمو اکران آنلاین کرده است.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=7253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر