• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

آغاز اکران فیلم سینمایی تی تی با فروش ۴۰۰ میلیونی

  • کد خبر : 3649
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
آغاز اکران فیلم سینمایی تی تی با فروش ۴۰۰ میلیونی
فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده روز ۱۵ تیر اکران خود را آغاز کرد و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کورش همراه مخاطبان به تماشای این اثر نشستند.

به گزارش یکتا هنر، فیلم سینمایی تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده که دو سال قبل در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ایران رونمایی شد، در دو سال اخیر کرونایی به اکران نرسید اما روز چهارشنبه ۱۵ تیر اکران خود را به صورت رسمی در سینماهای سراسر کشور آغار کرد و عوامل این فیلم طی نوبت‌های ۱۹ تا ۲۲ در پردیس سینمایی کورش همراه با مخاطبان به تماشای فیلم نشستند.

در این فیلم عاشقانه که نویسندگی ان برعهده پناهنده و همسرش ارسلان امیری بوده، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر نقش‌های اصلی را ایفا کره‌اند.

شب گذشته ۱۵ تیرماه عوامل فیلم سینمایی تی تی در پردیس سینمایی کورش در اولین سانس‌ها مخاطبان خود را همراهی کردند.

آیدا پناهنده کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم به مخاطبان خود گفت: امیدوارم بعد از دیدن فیلم، دختران و پسرانی که یکدیگر را دوست دارند، بیش از قبل به هم عشق بورزند. همسران بیشتر همدیگر را دوست داشته باشند و فرزندان و والدین بیش از پیش به هم محبت کنند، چون فرصت دوست داشتن در زندگی ما کوتاه است و این فرصت کوتاه را باید قدر دانست. عشق، حلقه‌ مفقوده‌ روزگار ماست.

او از تماشاگران خواست با حمایت خود از فیلم‌های روی پرده، مسیر سینمای ایران را روشن نگه دارند و تاکید کرد که با وجود مشکلات معیشتی و دشواری‌های زندگی، سینما بیش از هر زمان دیگری به حضور جدی و پرشور مردم نیاز دارد.

الناز شاکردوست هم با ابراز خوشحالی از تماشاگرانی که برای دیدن فیلم سینمایی تی تی آمده‌ بودند، از آن‌ها خواست به دیدن فیلم «زالاوا» ساخته ارسلان امیری نیز بروند. همچنین هوتن شکیبا که اخیرا به واسطه گویندگی به جای شخصیت «بچه» در برنامه «مهمونی» مورد توجه بوده، بیان کرد: یک گروه بزرگی سه سال پیش با سختی زیاد در کنار برف، باران و کولاک این فیلم را ساختند و خوشحالم بالاخره فیلم را می‌توانیم در کنار مردم روی پرده سینما ببینم.

فیلم سینمایی تی تی تاکنون ۹۳۰۰ بلیت و با رقم ۴۰۰ میلیون تومان فروخته است.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=3649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش علیرضا قربانی فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر