• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

محمد حسام‌پور معاون پایش و نظارت «ساترا» شد

  • کد خبر : 1766
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
محمد حسام‌پور معاون پایش و نظارت «ساترا» شد
سیدمحمدصادق امامیان رئیس ساترا، در حکمی محمد حسام‌پور را به‌عنوان معاون پایش و نظارت ساترا منصوب کرد.

به گزارش یکتاهنر به نقل از روابط عمومی ساترا، در حکم رئیس ساترا، خطاب به محمد حسام‌پور آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده در رسانه ملی و دانش تخصصی جنابعالی در حوزه محتوای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و ملاحظات فرهنگی این حوزه خطیر، به موجب این حکم، به‌عنوان معاون پایش و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر منصوب می‌شوید.
توجه به اقتاضائات تولید و انتشار محتوا در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، بهبود وضعیت محتوا با عنایت به الزامات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی کشور، حساسیت نسبت به رشد و بالندگی فرهنگی مخاطب به‌خصوص کودکان و گروه‌های آسیب‌پذیر، حمایت از گسترش محتوای بومی تراز به‌منظور افزایش سهم محتوای ایرانی_اسلامی در سبد مصرف کاربران، ساماندهی محتواهای خارجی متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه و توسعه همکاری و استفاده از تجارب گران‌قدر و سرمایه محتوایی رسانه ملی از مهم‌ترین ماموریت‌های آن معاونت است.
نظر به رویکرد رسانه‌محور ساترا، ارائه خدمات نظارتی محتوایی مطابق نیازها و الزامات انواع رسانه‌های فعال به‌ویژه رسانه‌های کاربرمحور و مبتنی بر تشخیص و درخواست متولی رسانه‌های دارای مجوز، اصلی‌ترین وظیفه معاونت متبوع حضرت‌عالی است. از این رو تعامل هم‌افزا با بخش‌های مختلف ساترا ایجاد فرایندهای چابک کم‌هزینه و اثربخش و پرهیز از ایجاد فرآیندهای غیر ضرور مورد تاکید است.
امیدوارم با تلاش شما و همکاران آن معاونت و حسن تعامل با فعالان این حوزه، شاهد رشد و تعالی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در حوزه تولید و انتشار محتوا، در مسیر تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه، ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی و تحکیم نهاد خانواده باشیم.
از خداوند سبحان موفقیت روزافزون جنابعالی را در انجام ماموریت‌های محوله و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌) مسألت دارم».

محمد حسام‌پور، دانش‌آموخته دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است. در کارنامه او سوابقی همچون مدیریت تامین و تولید شبکه‌های مختلف سیما، عضویت در شوراهای طرح و برنامه شبکه‌های سیما و عضویت در شورای مشورتی محتوای حرفه‌ای ساترا به چشم می‌خورد.
حسام‌پور تهیه‌کنند‌گی برنامه‌های مختلف تلویزیونی در داخل و خارج کشور و سخنرانی در کنفرانس‌های علمی را بر عهده داشته است. وی ارائه مقاله و شرکت در جشنواره‌ها و بازارهای مختلف بین‌المللی برای انتخاب و خرید برنامه‌های خارجی را نیز در کارنامه خود دارد.
چاپ یادداشت‌ها و مقالات علمی در خصوص تلویزیون دیجیتال همچنین تدریس در دانشگاه صداوسیما و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر فعالیت‌های حسام‌پور است.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=1766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر