• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - محرم - 1446
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

اعلام فروش نوروزی سینماها/ «تمساح خونی» با ۲ برابر سینما صدرنشین است!

  • کد خبر : 19148
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
اعلام فروش نوروزی سینماها/ «تمساح خونی» با ۲ برابر سینما صدرنشین است!
فروش اکران نوروزی سینمای ایران در سال ۱۴۰۳ به بیش از ۸۶ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان با یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۶۸ نفر مخاطب رسید.

به گزارش یکتا هنر به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، سه‌شنبه، هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان و ۱۴۵ هزار و ۱۶۴ نفر بیشترین فروش و بیشترین مخاطب را در ایام نوروز داشته است.

 

بر اساس این گزارش، اکران فیلم سینمایی «تمساح خونی» از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۱۳ فروردین به فروش ۶۵ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان رسید. همچنین اکران فیلم‌های سینمایی «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «آسمان غرب» از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد که از این تاریخ تا ۱۳ فروردین «بی‌بدن» به فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان، «آپاراتچی» به فروش بیش از ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، «نوروز» به فروش بیش از یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان و «آسمان غرب» به فروش بیش از ۹۵۷ میلیون تومان رسیدند.

 

اکران فیلم‌های سینمایی «پرویزخان» و «ایلیا جستجوی قهرمان» نیز از ۲۱ و ۲۲ اسفند آغاز شد و تا تاریخ ۱۳ فروردین «پرویزخان» به فروش بیش از ۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» به فروش بیش از یک میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان رسید.

 

رقم درست فروش اکران نوروزی از زمان روی پرده رفتن فیلم‌های مختص این ایام محاسبه می‌شود و رقم تفکیکی فروش سینمای ایران در سیزده روز ایام عید (اول تا ۱۳ فروردین) نیز به ۶۱ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان رسید.

لینک کوتاه : https://yektahonar.ir/?p=19148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد سینمایی فارابی تئاترشهر تولید فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی فجر حوزه هنری خانه سینما خانه هنرمندان ایران درگذشت هنرمندان سازمان سینمایی سینماحقیقت سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه دو سیما شبکه سه سیما شبکه مستند شبکه های سیما شبکه یک سیما شورای پروانه ساخت شورای پروانه نمایش علیرضا قربانی فیلم مستند فیلم کوتاه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کتاب تهران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت هنر و تجربه پاتوق فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر